olymptrade malaysia

1.  Olymp Trade - Pengenalan Syarikat
Olymp Trade adalah broker yang dicipta sebagai anak syarikat pelaburan antarabangsa.Kelebihan terbesar broker ini adalah versi demo tersedia secara terus kepada semua, perkhidmatan pelanggan tersedia 24 jam sehari dan sokongan teknikal yang canggih. Olymp Trade disambungkan ke lima tukaran saham (London, Tokyo, New York, Abu Dhabi dan Moscow) dan membenarkan anda berdagang sendiri atau anda boleh menggunakan cadangan dan isyarat mereka untuk berdagang berdasarkan pada ramalan mereka. olymptrade Malaysia
2. Bagaimana untuk mula berdagang
Pendaftaran adalah percuma, laman web yang mudah digunakan tersedia dalam pelbagai bahasa. Pengguna boleh menghubungi khidmat pelanggan melalui e-mel/chat/telefon. Pelbagai bahan pembelajaran berguna disediakan, termasuklah video tutorial. Jika anda perlukan bantuan, pasukan serta sumber yang kami ada sedia untuk memberi panduan kepada anda.
Olymp Trade sangat terkenal di Rusia dan negara-negara jiran tetapi dibuka kepada para pedagang di seluruh dunia. Tidak seperti broker lain, mereka mempunyai syarat deposit minimum dan dagangan minimum yang sangat rendah - anda boleh mendepositkan hanya $10 dan mula meletakkan dagangan dari hanya $1. Ini adalah sepuluh atau dua puluh kali lebih rendah berbanding kebanyakan broker tradisional lain, jadi OlympTrade boleh digunakan walaupun oleh pengguna baru yang mahu mencuba berdagang untuk kali pertama. malay olymptrade
Selepas mendaftar pada laman web broker, terdapat banyak pilihan deposit yang boleh anda lakukan. Sudah tentu anda boleh menggunakan kad kredit/debit atau pemindahan melalui bank. Jika anda mahu gunakan kad bank, hubungi bank anda untuk mengetahui jika ianya boleh membuat urusniaga dalam talian.
Sangat mudah membuat deposit dengan kad anda, Moneybookers atau cara lain, Neteller. menggunakan pemindahan melalui. Untuk membuat deposit menggunakan pemindahan melalui bank, daftar di laman web ini. Pilih pemindahan Bank Pantas daripada Deposit.
Anda boleh membuat deposit menggunakan kupon prabayar Ukash, yang anda boleh beli di merata tempat seperti di stesen minyak, kedai runcit dan kedai surat khabar, untuk wang tunai.
Tidak kira matawang apa yang anda ingin depositkan, ada kemungkinan broker tersebut akan menawarkan akaun dalam matawang yang lain (contohnya USD atau EUR) Jika itu berlaku, tiada apa yang perlu dirisaukan. Tukaran matawang adalah secara automatik dan percuma tidak kira jika anda membuat deposit atau membuat pengeluaran.

Comments

Popular posts from this blog

designer vertical gardens - artificial ivy

Durga Puja Timing

Best hotels Manhattan